تی وی دون 2

ساخت وبلاگ

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، هدف از تولید این برنامه آموزش طریقه مصرف بهینه آب به کودکان و نوجوانان است. قالب برنامه «دانایی» انیمیشن دوبعدی و کروماکی است که با حضور یک مجری- بازیگر و یک صداپیشه موضوعات مختلف مرتبط با صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع آبی مطرح می شود.

در این برنامه که فضایی فانتزی و شاد دارد مجری دچار خطاهای مختلفی در خصوص مصرف آب می شود که با حضور سوم شخص که به صورت صداپیشه در برنامه طراحی شده، این اشتباهات اصلاح می شود. این برنامه از هفته اول مرداد در باکس ساعت 15 برنامه های کودک و نوجوان شبکه دو سیما قرار می گیرد.

«دانایی» به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای مهدی قاسمی در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تهیه شده است.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: نویسندگان: مهدیه طوسی و نجمه نعمتی، صداپیشه: نازنین حقیری، تصویربردار: کامران مبشری، گرافیست: علی معینی، تدوین: شیرین فراهانی و مینا حجازی، دستیار تهیه: علیرضا کریمی.

گالری

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:57

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، بینندگان و مخاطبان این شبکه، پاسخ به پرسش هایی نظیر اهمیت و جایگاه مالیات و اینکه چرا فرار مالیاتی صورت می گیرد؟ ریشه های این فرار مالیاتی چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد را با دنبال کردن این قسمت از مستند مناظره غیرمحرمانه خواهند یافت. 

از این رو و با توجه به اهمیت مالیات به عنوان یکی از عوامل سیاست گذاری های دولت همچنین ابزار توزیع عادلانه درآمد، رشد متوازن اقتصادی و عامل تثبیت ‌کننده اقتصاد این موضوع برای این هفته مستند غیرمحرمانه انتخاب شده است. 

بر این اساس اعضای اتاق فکر برنامه «غیرمحرمانه» که پنجشنبه 31 تیرماه ساعت 21 از این شبکه پخش می شو را احمد زمانی؛ مدیرکل دفتر پژوهش و برنامه ریزی امور مالیاتی کشور، سعید جمشیدی فرد؛ مشاور سرمایه گذاری و نائب رئیس شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران، کامران صداقت؛ استاد دانشگاه و اقتصاددان به همراه محمود احمدی افزادی و امیر جولایی به عنوان پژوهشگر تشکیل می دهند. 

در برنامه مناظره اصلی نیز که جمعه 1 تیرماه ساعت 21 به روی آنتن می رود؛ محمدرضا عبدی؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان مالیاتی کشور و ابراهیم رزاقی؛ اقتصاددان و مدرس دانشگاه به همراه روسای برخی اتحادیه ها و اصناف که در میان حضار شرکت کننده در استودیو قرار دارند، سه ضلع اصلی مناظره را تشکیل می دهند. 

راه های فرار مالیاتی، چگونگی مقابله با آن و نگاه به بحث اقتصاد مقاومتی از دریچه پرداخت مالیات و اختصاص یارانه به فعالیت های اقتصادی از جمله مسائل مطرح شده در برنامه این هفته غیرمحرمانه است.

مناظره اجتماعی «غیرمحرمانه» تا کنون موضوعات مختلفی چون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، گردشگری در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در ایران، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی چرا و چگونه؟ آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی، اوقات فراغت و ... را  مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است.  

گفتنی است مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15:20 و دوشنبه ساعت 13:15 خواهد بود.

گالری

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 1:30

سریال «برادر» که در ماه مبارک رمضان امسال از این شبکه پخش شد با حواشی حضور اسپانسر مواجه شد و فیلمنامه به گونه‌ای بود که نتوانست در کنار گروه بازیگران امتحان‌شده سریال «کیمیا» مورد اقبال مخاطب واقع شود. با تمام این مسائل شبکه دو سیما توانست در میان قحطی سریال‌سازی برای باکس پرمخاطب رمضان مجموعه‌ای مناسبتی داشته باشد. این روزها اما دوباره شبکه دو‌سیما به‌جای پخش سریالی جدید به باز پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بسنده کرده است و همین بهانه‌ای شد تا با مسعود صباح؛ مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه صحبت کنیم و از او درباره رویکرد این شبکه و همین‌طور سریال‌های در دست ساخت سوالاتی بپرسیم که در ادامه نتیجه‌اش را خواهید خواند:

 

شبکه دو مدتی است که در حوزه فیلم و سریالسازی و در گروهی که شما مدیریت آن را برعهده دارید خروجی قابل قبولی ندارد و به تازگی هم که شاهد تکرار پخش سریال «به پشت سر نگاه کن» در این شبکه و در بهترین زمان در کنداکتور پخش هستیم.

من این حرف را قبول ندارم؛ در دو سال اخیر شبکه دوسیما درگیر ساخت و پخش کارهای موفق سیما بوده است، کارهایی مثل «گاهی به پشت سر نگاه کن» که برای ماه مبارک رمضان دو سال ساخته شد، همچنین سریال «کیمیا» و این اواخر هم سریال «زعفرانی» که در نوروز امسال پخش شد. به هر حال خروجی کارها، بستگی به آمادگی و زمان پخش سریال‌ها هم دارد، وقتی شرایط تولید آثار به‌گونه‌ای است که باید برای تولید در نیمه دوم سال ساخته شود، در این فاصله باید با پخش سریال‌های تامینی و بازپخش کنداکتور را پرکنیم. کارهای تامینی مختص شبکه دو سیما نیست بلکه بخشی از نیازهای آنتن را تشکیل می‌دهد که با توجه به دیر بازدهی سریال‌ها و شرایطی مثل کمبود بودجه و همین‌طور فراهم شدن موقعیت‌هایی که برای تولید هر پروژه‌ای لازم است، اتفاق می‌افتد.

یعنی این ایده آل شماست که منتظر ساخت و آماده شدن سریال‌ها بمانید و به صورت تامینی کنداکتور را پر کنید؟

خیر؛ ایده‌آل ما این است که سریالسازی شبکه به سمتی برود که هرشب سریال تازه‌ای برای پخش داشته باشیم و این جزو منویات و خواست معاونت سیما هم است. منتها تحقق این موضوع، بستگی به متن‌های خوب، بودجه‌های مناسب و تخصیص‌یافته و همین‌طور تیم‌های خوب، آماده و حرفه‌ای دارد که با در کنار هم قرار گرفتن این موارد، آن چیزی که ایده‌آل ماست اتفاق می‌افتد. مردم ما به عنوان مخاطبان تلویزیون حق دارند سریال‌های جدید ببینند. دلیل این کمبودها داخل شبکه و داخل سیما نیست بلکه بخشی از آن به مختصات مالی بر می‌گردد که در تمام زمینه‌های تولید وجود دارد و مشکل اصلی جامعه ماست که در بخش اقتصادی ضعف داریم.

یکی دیگر از دلایل این موضوع که روی به پخش سریال تکراری آوردیم این است که بعد از ماه مبارک رمضان، سریال‌هایی تازه روی آنتن شبکه سه‌ و یک سیما رفته است و اگر ما هم می‌خواستیم سریال جدیدی داشته باشیم، یک هم‌پوشانی اتفاق می‌افتاد. در فصل پاییز دو سریال جدید از شبکه دوسیما پخش خواهد شد و در آن زمان احتمالا شبکه‌های دیگر با چند سریال تامینی و بازپخش آنتن را پیش خواهند برد.

*زمان زیادی از پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» نگذشته و دقیقا ماه رمضان سال گذشته روی آنتن رفته و در این مدت هم از شبکه آی‌فیلم هم دو بار پخش شده است. دلیل منطقی برای این انتخاب وجود داشته است؟

سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» اولین بازپخش خود را در شبکه دو‌سیما داشته اما این‌که از آی‌فیلم پخش شده نکته دیگری است که من نباید درباره‌ آن پاسخگو باشم. این سریال از سریال‌های خوب سیما حسوب می‌شود؛ به این دلیل که بخش محتوایی آن، حمایت از تولیدات داخلی بوده و بحث‌های مربوط به اخلاق و اقتصاد سالم را مطرح می‌کرد اما رمضان گذشته در ساعتی پخش شد که ساعت مناسبی نبود اما به‌خاطر جذابیت‌هایش در حدقابل قبولی دیده شد. به همین خاطر تصمیم بر این بود که بعد از ماه رمضان سریال دوباره پخش شود تا کارهای در حال تولید نیز آماده بشوند و با توجه به تاکیدات رییس سازمان به حمایت از تولیدات داخلی به نظرم این سریال انتخاب خوبی برای بازپخش است. درمجموع امیدوار هستیم که شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که همه ما بتوانیم سریال‌های جدیدی برای مردم داشته باشیم.

به نظر شما اتفاقی که در دوره محمد سرافراز افتاد؛ این‌که تمام آثار به دست مرکز گسترش فیلم و سریال برسد و بعد به واسطه مرکز بین شبکه‌ها پخش شود چه نقاط قوت و ضعفی دارد؟ آیا با این اوصاف رقابت از شبکه‌ها و مدیران آنها گرفته نمی‌شود و باعث نمی‌شود قدرت در یک جا تمرکز پیدا ‌کند؟

در هر دوره‌ای سیاست‌های کلانی داریم که جزو ملزمات برنامه‌سازی در رسانه است. در کنار اینها نگاه ساختاری هم به سازمان وجود دارد؛ در هر دو نگاه نیت، دیده شدن تلویزیون است. در واقع هیچ سیاستی برای این اتخاذ نخواهد شد که کاری کنیم که مخاطبان کم شوند و بازدهی خوبی نداشته داشتیم. پاسخ به این سوال، کار کارشناسان است و باید بررسی کنند که در طی این دو سال این روش ما را به اهدافی که مدنظر بوده نزدیک کرده است یا نه، در حالی که معاونت جدید هم در حال بررسی است که درنهایت آنچه را که بهتر است انجام بدهد.

اما شما که در بطن کار هستید، کدام روش را به نفع مخاطب می‌دانید؟

هیچ‌گاه یک سلیقه و یک نگاه واحد جوابگو نیست. به نظر می‌آید که ما در دوره فعلی دارای افرادی هستیم که با تجربه و امتحان پس‌داده هستند کسانی که اشراف کامل بر سیاست‌های سازمان، نظام و مقتضیات روز جامعه دارند. به نظرم مجموعه هر شبکه در داخل خودش یک نیروی رسانه قوی است که باید با توجه به نوع ماموریتش پیش برود. شبکه دو‌سیما در طی شصت سال مخاطبش کم شده و این اتفاق به این دلیل پیش آمده که ماموریت‌های مختلف را به دوش داشته است که این موضوع، نوعی سردرگمی را به همراه دارد. زمانی شبکه دو‌سیما ماموریت پخش برنامه‌های کودک و نوجوان را داشت که به دنبال آن باید تمام برنامه‌ها به این سمت سوق پیدا می‌کرد، در دوره جدید قرار است شبکه دوسیما ماموریت کلی و عمومی‌تری داشته باشد و دقیقا با محوریت موضوعات خانواده و اجتماعی برنامه‌هایش را بسازد. این موضوعات در دستور کار شبکه قرار دارد و در تمام ساختارهای برنامه‌سازی اتفاق می‌افتد و با نوع وظایفی که برایش تعریف شده از این‌جا به بعد می‌توانیم شاهد کارهایی باشیم که با ماموریت شبکه تناسب بیشتری دارد. در واقع یک زنجیره محتوایی و موضوعی در تمام ساختارهای شبکه موجود است که می‌توان در مسائل اجتماعی و خانواده کارهای ترکیبی و حتی فیلم و سریال ساخت. در کل به نظر من نظارت واحد بر تولیدات همه شبکه‌ها و رصد این‌که موازی‌کاری اتفاق نیفتد رخداد خوبی است اما به نظر می‌آید که مرتضی میرباقری؛ معاون سیما اعتماد کامل به مدیران شبکه‌ها دارد و این یکی از اولویت‌های سازمان تلقی می‌شود و فکر می‌کنم این موضوع هم به صلاح سیماست. به هرحال در شرایط فعلی همان‌طور که اشاره کردید از وظایف مدیران شبکه‌ها کم شده و در این ساختار جدید روسای شبکه‌ها دخالت مستقیمی در بحث تولید ندارند. این سیستم باید به روش قبل برگردد و طوری شود که از ابتدا شبکه تصمیم بگیرد که چه روالی را می‌خو‌اهد پیش ببرد. ضمن این‌که با برگشتن به آن سیستم سابق، مجال خوبی برای تمرکز در محتوای آثار وجود دارد و از شبیه‌سازی جلوگیری می‌شود.

 

با توجه به این‌که جواد افشار با سریال «کیمیا» شش‌ماه روی آنتن شبکه دو سیما بود و توانست نظر مثبت مردم را به خود جلب کند، انتظار می‌رفت که این کارگردان در مجموعه بعدی چند پله جلوتر باشد اما از نظر‌های مردم این‌طور مشخص شد که آن‌قدر که باید کار دیده نشد و به جهت کیفیت مورد اقبال مردم قرار نگرفت. نظر شما چیست و کیفیت آثار رمضانی در شبکه دو سیما را چطور بررسی می‌کنید؟

بر اساس بازخوردی که از مردم می‌گیریم که بخشی از آن در سایت‌های رسمی روابط عمومی سیما و همین‌طور بخشی هم در نظر‌های میدانی به دست ما می‌رسد؛ «برادر» سریالی است که در ایام ماه رمضان دیده شد. بنابراین در جذب مخاطب با توجه به نزدیک شدن به طرح موضوعات روز جامعه موفق بوده است. موضوع سریال «برادر» دغدغه کلان مملکت ماست؛ یعنی حمایت داخلی و مبارزه با کالای قاچاق که در شکل نمایشی و نحوه پرداختش هم مشابه‌اش را نداشته‌ایم. به نظر من ساخت و پخش این سریال به موقع انجام گرفت اما در قیاس با «کیمیا» باید گفت که «کیمیا» یک پروژه چهارساله بود و در شرایطی وارد این کار شدیم که زمینه‌های تولید، از جمله امکانات و نوع بودجه بر کیفیت کار، مستقیم و غیر مستقیم اثر داشت. این به آن معنا نیست که کارگردان به لحاظ خلاقیت کم آورده است اما «برادر» در بازه زمانی چهارماهه ساخته شد و سختی ساخت هم آن‌جا بود که گروه در لوکیشنی در بطن بازار کار می‌کردند. ما تا به این زمان هنوز یک شهرک مناسب نداریم برای این‌که در استودیو و پلاتو ضبط کنیم و باید به میان مردم برویم. بنابراین مواردی خارج از اراده تیم است و روی ساخت و پیشبرد کار تاثیر دارد اما به نظر من سریال «برادر» با مردم به‌خوبی ارتباط برقرار کرد گرچه هرکاری ضعف‌هایی دارد اما در انتخاب کستینگ و فیلمنامه تا حدود قابل قبولی موفق بوده است. این را هم اضافه کنم که ما به نقاط ضعف همه کارهایمان اشراف داریم.

یکی از ضعف‌هایی که سریال «برادر» داشت و مردم به این مورد اعتراض داشتند استفاده از تبلیغات در بطن کار و به شکل گل درشت بود. شما از ابتدا در جریان این حجم از تبلیغ در کار بودید؟ در مورد این اتفاق توضیح بدهید.

خیلی خوب شد که این سوال را پرسیدید؛ می‌خواهم برای اولین و آخرین‌بار به این سوال پاسخ بدهم. محوریت این قصه حمایت از تولیدات داخلی این‌بار در برنج و مبارزه با قاچاق و کالای بی‌کیفیت بود. این ماجرا تمام روند قانونی و رسمی را طی کرده است. سریال «برادر» یک سریال مستقل است؛ یعنی سریالی که در خود سیما با برآوردی بدون قید اسپانسر مطرح شد چون جزو تعهدات سازمان برای ماه رمضان بود و در چنین شرایطی سازمان با تمام مشکلات مالی سعی می‌کند که این حمایت‌ها را به هر ترتیب انجام بدهد. اگر دقت کرده باشید سریال تا قسمت پنجم بدون اسپانسر پیش رفت و از قسمت ششم اسپانسر وارد سریال شد. اسپانسر کار را روی آنتن دید و مسئولان برنج محسن صلاح دیدند که باید برای این سریال هزینه کرد. هیچ‌کدام از ما چه من که مدیر فیلم و سریال شبکه هستم تا تهیه‌کننده سریال تعیین‌کننده این مسائل نیستیم. کاری که بتواند در حین پخش اسانسر جذب کند؛ یعنی در مجموع موفق بوده است. اسپانسر گرفتن کار خطایی نیست و در تمام دنیا مرسوم است و در شرایط فعلی نیز ما می‌توانیم با این اقدام به سازمان کمک کنیم.

یک شرکت وارد‌کننده که مدام در تلویزیون تبلیغ دارد و حتی یک برنامه زنده را به خود اختصاص داده معلوم است که مورد تایید است مگر این‌که خلاف آن ثابت شود.

اسپانسر داشتن اتفاق قبیحی نیست اما این‌که با این حجم و شبیه یکی از کاراکترهای سریال با برنج برخورد شود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

شاید یکی از دلایلی که تبلیغ در این سریال بیشتر به چشم آمد این بود که برنج محسن قبل از سریال یک برنامه زنده در شبکه دوسیما داشت که این به ما ارتباطی ندارد و از قبل در شبکه اتفاق افتاده و جزو تعهدات بازرگانی سیما بوده است. این هم نوعی تصمیم‌گیری و مدیریت برای جذب منابع مالی است و نمی‌شود به این بخش ایراد گرفت که چرا پول جذب می‌کند. وقتی درصد بالایی از کسب بودجه را منوط به اسپانسر می‌کنند این اتفاق می‌افتد. معمولا در قرارداد قید می‌شود چند بخش تصویر و چند دیالوگ را به عنوان تبلیغ داشته باشیم؛ شاید در اجرا به خاطر شتاب‌زدگی و باتوجه به این‌که در حین پخش این پیشنهاد شده است یک تعجیلی اتفاق افتاده که به نظر خیلی به چشم آمده و در ذوق مخاطب خورده که من در این بخش دفاعی ندارم اما خوشحال هستیم که ایده اصلی سریال، حمایت از تولید داخلی بود و یک شرکت وارد‌کننده در این امر شریک شد که در نهایت به نفع مضمون اصلی شد و این‌طور نبود که بر اساس اسپانسر، سریالی ساخته شود. اسپانسرها باید به اعتمادی برسند که قبل از تولید وارد شوند و خواسته معقولشان را در ضمن فیلم‌نامه‌نویسی ارائه دهند که این به نفع اسپانسر هم خواهد شد. نکته دیگر این است که ممکن است ایراد بگیرند که واردکننده این حمایت مالی را انجام داده نه تولیدکننده داخلی اما این واردکننده قاچاقچی‌ که نیست آرم و شرکت دارد. قطعا مورد تایید بوده که با سازمان قرارداد بسته است و رابطه مالی دارد. چرا این سوال پیش نمی‌آید که ارگان‌های دولتی که وظیفه‌شان حمایت از تولید داخلی است حامی نشده‌اند ما دوست داشتیم که جهاد کشاورزی و وزارتخانه‌های مرتبط حمایت کنند که نشد. کارهایی در دست نگارش داریم که موضوع آنها هم به نوعی حمایت از تولیدات داخلی است و برای رسیدن به مقصود، نیاز به بودجه داریم که امیدواریم این حمایت از طرف مراکز دولتی اتفاق بیفتد. اسپانسر در تمام دنیا وجود دارد اما حضور تعریف‌شده‌ای دارد که از ابتدا وارد کار می‌شود و پیوست فرهنگی‌ به برنامه یا هر اثر تولیدی دارد امامتاسفانه در حوزه فرهنگسازی کسانی که باید پیش‌قدم شوند کاری نمی‌کنند.

بگذریم؛ شبکه دو سیما برای هفته ناجا پخش چه سریالی را در نظر دارد؟

امسال هفته ناجا با ماه محرم مصادف شده است و به علت این هم‌زمانی ما سریالی در این زمینه نداریم. قبل از این، در مرکز امور سیما قرار بود در شراکتی با سازمان و نیروی انتظامی سریالی تولید شود و تا جایی که اطلاع دارم نه در شبکه ما و نه در شبکه‌ دیگری سریالی مناسب هفته ناجا ساخته نمی‌شود.

بعد از ماه محرم چه سریال‌هایی را برای پخش در نظر دارید؟

اما بعد از دهه دوم ماه محرم و در هفته‌های اول آبان‌ماه با پخش «یکتا» سریال‌های جدیدمان را شروع می‌کنیم. «یکتا» جزو سریال‌هایی است که با موضوع خانوادگی که دارد پیش‌بینی می‌کنیم تماشاگر را جذب ‌کند. این سریال تیم خوبی دارد و با تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی همچنین با بازی سام درخشانی، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، فرناز رهنما، آشا محرابی و سیامک اطلسی و... کار پیش می‌رود. این سریال موضوعی را مطرح می‌کند که تا به حال راجع به آن صحبت نشده و من هم می‌گذارم جزو جذابیت‌های پنهان سریال که مردم آن را ببینند و به نوعی بحث حمایت از تولیدات داخلی را هم پوشش می‌دهد. این سریال در عین حال نیمه پر لیوان را می‌بیند و در مجموع با امید و نگاه به فردایی که در آن لحاظ شده، حال خوبی به بیننده می‌دهد.

بعد از این کار هم سریال «آرام می‌گیریم» پخش خواهد شد که این کار نزدیک به چهل درصد فیلمبرداری شده و یکی از پربازیگر‌ترین سریال‌های اخیر سازمان است. سریالی پیوسته باساختار جذاب و با این‌که قهرمان واحد دارد اما هر خانواده‌ای قهرمان خودش را دارد. این سریال مجموعه خانوادگی موفقی است که به دو موضوع مهم اشاره می‌کند یکی امنیت در خانواده و دیگری امنیت در مرزهای ما که مرهون کسانی است که امنیت را مدیون آنها هستیم.

پیشنهادی وجود دارد مبنی بر این‌که لیستی از کارگردان‌ها تهیه شود و طرح‌هایی را که به شبکه‌ها محول شده است به این کارگردان‌ها بسپارید؟

غالب تهیه‌کننده‌هایی که در حال حاضر کار می‌کنند ترکیبی از تجربه‌های قدیمی و کسانی هستند که از دل تجربه‌های قبلی رشد کرده‌اند و یک نوزایی در این حوزه اتفاق افتاده است. بخشی از کار رسانه، تزریق خون تازه است؛ یعنی در کنار استفاده از تهیه‌کننده‌های مجرب باید بتوانیم کادرسازی انجام بدهیم که با تنوع سلیقه رو‌به‌رو شویم. من هم با حرف شما کاملا موافق هستم. اگر کاری اتفاق نیفتاده به خاطر کم بودن تولیدات است و یکسری از تهیه‌کننده‌ها هستند تا مادامی که کار آنها روی آنتن نیاید معلوم نمی‌شود که چه کاری تولید کرده‌اند اما تا جایی که من می‌دانم تهیه‌کننده‌ای ممنوع‌الکاری در سازمان نداریم یاحداقل من بی‌خبرم. البته این نکته هم وجود داردکه هر تهیه‌کننده‌ای که کار بیشتری تولید کرده باشد پیشنهاد بیشتری خواهد داشت. رویکرد مرتضی میرباقری در دوره جدید این است که با افزایش توام با کیفیت تعداد بیشتری از تهیه‌کننده‌ها را درگیر کار کند و امیدوار هستیم این اتفاق بیفتد. من همیشه از طرح‌ها استقبال می‌کنم و باید دید در شرایط جدید با توجه به سیاست‌های تازه سازمان به لحاظ محتوایی چه اتفاقی می‌افتد و آیا تهیه‌کننده‌ها می‌توانند با شرایط جدید کنار بیایند. بعضی از تهیه‌کننده‌ها مثل حسن بشکوفه مولف هستند. با بشکوفه در ارتباط هستم و حتی در مراوداتمان از وی خواهش می‌کنم که سریال بسازد. مدیران سابق هم این‌گونه بودند اگر این اتفاق کمتر می‌افتد به این خاطر است که باید از توانایی این تهیه‌کننده‌ها در جایی استفاده کرد که تبدیل به یک پروژه بزرگ شود. حسن بشکوفه، محمود فلاح و تخت‌کشیان کسانی هستند که می‌توانند آثار فاخر بسازند. ما تهیه‌کننده‌ای مثل شایان‌فر و اشخاص دیگری را هم داریم که با آنها کار کردیم و میزان توانایی و اخلاق حرفه‌ای‌شان را می‌شناسیم و امیدوار هستم که کارهایی را ببینیم که امضای این افراد پای آنها باشد.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:20

 

«خاندان آشوب» عنوان برنامه ای از شبکه دو سیماست که به تاریخچه حکمرانی آل سعود در عربستان و بازخوانی نقش این خاندان در بحران ها و تحولات منطقه خاورمیانه می پردازد و طی امشب سه شنبه و فردا چهارشنبه ( 29 و 30 تیرماه) ساعت 21 به روی آنتن این شبکه می رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «خاندان آشوب» با حضور پژوهشگران و کارشناسان مسائل غرب آسیا چون صباح زنگنه، میرابیان، دستمالچیان، غفوری، عزیزی و خامه یار به ارائه اطلاعات و تحلیل های سیاسی در این خصوص پرداخته است و در کنار مرور به حکومت رسیدن هر یک از پادشاهان سعودی، تاثیر سیاست های نامطلوب این خاندان را در تحولات و ناآرامی های منطقه و تشکیل گروه های تروریستی طالبان و القاعده بررسی می کند.

مذهب و حکومت در عربستان به هم تنیده شده اند. مذهبی وهابی که قرائتی متحجرانه از دین مبین اسلام است به اضافه حکومتی دیکتاتوری و پادشاهی که این دو تاثیری منفی بر جامعه عربستان سعودی داشته است. این برنامه با در بر داشتن تصاویری مستند از آموزه های مدارس این کشور تصویری تکان دهنده از القای تفکرات ضد انسانی این کشور به نسل های  آتی کشور عربستان را به نمایش می گذارد.

این برنامه به ارتباطات عربستان با آمریکا و انگلیس و واکاوی نقش این حکومت ضاله در جنگ افغانستان و تنش های سیاسی و ناامنی های بین المللی می پردازد. کشوری که حقوق بشر در آن جایی ندارد، رژیمی پادشاهی که فقط فرزندان عبدالعزیز حق حکومت دارند و حکومت هم به صورت موروثی از پدر به پسر نمی رسد بلکه از برادر به برادر انتقال پیدا می کند.

 گفتنی است برنامه «خاندان آشوب» سعی می کند تا با گفت و گوهای کارشناسی به نقش عربستان به عنوان برهم زننده امنیت و ثبات در منطقه توسط همسویی با سیاست های غرب و مناسبات پنهان و آشکار با سران کشورهای غربی بپردازد و بررسی های عمیق تری از این موضوع به مخاطبان ارائه دهد.  

 

گالری

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 18:51

موضوع:

شخصیت اصلی این مجموعه یک شیر عروسکی به نام دن است که راننده قطار بوده و برای حیوانات دیگر هر بار قصه ای تعریف می کند. در یک قسمت دن یک گنج را در قطار پنهان کرده و از حیوانات دیگر می خواهد که گنج را پیدا کنند و ...

 

عوامل:

کارگردان: Mark tayler

تهیه کننده: teresaread

 

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:27

مسافری از گرونگول مجموعه ای است رئال عروسکی. این مجموعه داستان فرشید پسر بچه ای است که به همراه والدینش و خواهر کوچکش زندگی می کند. او علاقه زیادی به علم نجوم...

موضوع:

مسافری از گرونگول مجموعه ای است رئال عروسکی. این مجموعه داستان فرشید پسر بچه ای است که به همراه والدینش و خواهر کوچکش زندگی می کند. او علاقه زیادی به علم نجوم دارد ، هر شب با تلسکوپ به آسمان نگاه می کند تا سرانجام گور نگول که موجودی فضایی است به زمین می آید و فرشید با آن روبرو می شود.

فرشید و گور نگول در هر قسمت ماجراهایی جالب با هم می آفرینند...

 

عوامل:

تهیه کننده: سید جواد فرزین فر، سید جلیل فرزین فر

کارگردان: مرتضی متولی

نویسنده: مهراب قاسم خانی

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 297 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:27

دانلود تیتراژ سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

دانلود ها

/

صوت

/

1395/4/28 |

14:46 |

شناسه خبر: 31296

لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر
قصه های پهلوان

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 17:46

خلاصه فیلم:

سه فرزند بازیگوش خانواده که لحظه ای از به هم ریختن خانه غافل نمی مانند؛ به دلیل سفر ناگهانی پدر و مادرشان، نزد مادر و پدربزرگشان می مانند. آنها با شیطنت هایشان مادر و پدربزرگشان را نیز به تکاپو وادار می کنند که این موضوع هیجانی تازه به زندگی آنها می بخشد. در نهایت نیز به دلیل رسانه ای شدن شیطنت کودکان، والدین هر چه سریعتر از سفر بازمی گردند تا در کنار فرزندانشان باشند.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): Parental Guidance

کارگردان: اندی فیک من

تهیه کننده: پیتر چرنین، دیلان کلارک

سال تولید: 2012

مدت (دقیقه): 85

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 16:39

خلاصه فیلم:

تعدادی دزد فرانسوی برای دزدیدن 600 کیلو طلا از یک منطقه آفریقایی وارد منطقه ای به نام گوآنا شده و در ابتدا به عنوان خریدار با رئیس بومی نگهبانان معدن طلا صحبت می کنند. این مقدار طلا که حق استخراجش متعلق به یک شرکت کانادایی و شرکای انگلیسی و فرانسوی است بعد از ذوب شدن به گیونا منتقل می شود و سارقان قصد دارند قبل از بارگیری محموله را بربایند. در همان ابتدای جستجو یکی از دوستانشان که نفوذی آنها و  برای شرکت کار می کرده و قرار بوده طلاها را برایشان نگه دارد لو رفته و توسط تعدادی از نگهبانان کشته می شود و همسرش کامیل تصمیم می گیرد تا به جای او همراه گروه ادامه داده و سهم خود را از طلا بدست آورد. همه چیز طبق نقشه پیش می رود تا اینکه در روزی که قرار است طلاها را بربایند کامیل که با یکی از زنان بومی دوست شده او را از مهلکه و گزند افراد بومی نجات داده و با خود می برد. سارقان با یک بالگرد متواری و وارد جنگل می شوند ولی در بین راه به علت نقص بالگرد مجبور می شوند تا برای رسیدن به مرز، جنگل را با پای پیاده طی کنند و هر کس به مقداری که می تواند طلا برداشته و بقیه را دفن کنند تا بعداً به سراغش بیایند. در طول روزها تب طلا باعث درگیری و اختلاف بین آنها می شود تا حدی که به دوست خود رحم نکرده و یکی از آنها که به شدت طماع و در عین حال ترسو است دست به قتل دوستش زده و با طلاها متواری می شود ولی توسط تعدادی که به دنبال آنها هستند کشته می شود. از بین آنها تنها ویرژیل، کامیل و زن بومی زنده می مانند. ویرژیل خود را به بالای کوهی می رساند تا با تلفن خود از دوستش موریس تقاضای کمک کند تا آنها را نجات دهد. در لحظه ای که آنها منتظرند تا بالاخره از این تنگنا نجات یابند ویرژل متوجه می شود که دوستش به او خیانت کرده و با فدا کردن خود جان کلودیا و زن بومی را نجات می دهد و آنها دوباره به جنگل بر می گردند. کلودیا که همه هدفش از سرقت طلاها انتقام از شرکت کانادایی به علت فسخ قرادادشان است طلاهایی را که مدفون شده به بومی داده و با آنها دوست می شود.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): In Gold We Trust

کارگردان: اریک بزنارد

تهیه کننده: اریک آلتمایر

بازیگران اصلی: آندری دانا، پاتریک چسنایس، برونو سولو

سال تولید: 2010

کشور سازنده: فرانسه

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 16:39

خلاصه فیلم:

خرس بزرگی به نام موی عاقل به منظور دعوت حیوانات برای شرکت در جشن تابستانی از همسرش جدا می شود. پس از رفتن موی عاقل موشکا و میشکا به دنیا می آیند. موی عاقل به دست شکارچیان زخمی می شود و موشکا و میشکا به جای او رسیدن تابستان به حیوانات را اعلام می کنند.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): Adventures of the Polar Cubs

کارگردان: چی کائو کاتسوئی

تهیه کننده: ساتوشی ایتو، تاشئو نیشیگاکی

سال تولید: 1979

کشور سازنده: ژاپن

مدت (دقیقه): 70:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 13:43

خلاصه فیلم:

ماجراهای مربوط به سه زن کره ای که در فنون رزمی مهارت بسیار بالایی داشته و با یکدیگر به عنوان یک تیم بسیار زبده همکاری دارند. با به قتل رسیدن یکی از افراد خاندان سلطنتی، این سه مأمور یافتن قاتل و دستگیری او می شوند.

اطلاعات تکمیلی:

نام فیلم (لاتین): The Huntresses

کارگردان: جای هیون پارک

بازیگران اصلی: جی وون ها، یِ وون کانگ، گا این سون

سال تولید: 2014

کشور سازنده: کره جنوبی

مدت (دقیقه): 95:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 13:43

خلاصه فیلم:

منصور(امینی‌خواه) در محله‌ قدیمی شان، در میان تضاد نسل گذشته و خود قرار گرفته است.او قصد دارد زورخانه قدیمی پدرش را خراب کند و در این راه سهراب،بنگاه دار محل هم چشم به این زورخانه دارد. این در حالی است که پهلوان اکبر لوطی محل (آشتیانی) مخالف خراب کردن این محل باستانی است.
طولی نمی‌کشد که طی حادثه ای با ورود معصومه(اکرانی) به زندگی منصور، او در موقعیت تازه‌ای قرار می گیرد. با ورود وکیل پایه یکی به نام رسولی(پورعرب) ماجرا ابعاد دیگری پیدا می کند...

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: محسن توکلی

تهیه کننده: رضا آشتیانی

بازیگران اصلی: ابوالفضل پورعرب، هیلا اکرانی، اصغر همت، محمود بنفشه‌خواه، آزاده خورشید دوست، سعید بحرالعلومی

سال تولید: 1387

کشور سازنده: ایران-شبکه دو

مدت (دقیقه): 97:00

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 13:43

پیام نما- کوچولوهای ناز

برنامه ها

/

پیام نما

/

1395/4/27 |

11:09 |

شناسه خبر: 31289

لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر
قصه های پهلوان

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 16:01

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، دیدار صمیمانه جمعی از جانبازان شیمیایی سال های دفاع مقدس در شهر ساری بهانه ای شد تا گروه برنامه ساز «از آسمان» ضمن همراهی این عزیزان، دل به گفته ها و ناگفته هایشان بسپارد و با ثبت و ضبط این لحظات برگ دیگری از رشادت ها، پایمردی ها و دلاوری های مردان روزهای سخت را ورق زنند.

گفته می شود، گردهمایی جانبازان شیمیایی در ساحل دریای خزر علاوه بر تازه شدن دیدارها، جان گرفتن خاطره ها و رقم خوردن لحظات شاد و شیرین ، تأثیر مثبتی بر وضع جسمی آنها داشته است.  این برنامه از مجموعه «از آسمان» بنا دارد تا نسل جوان را با گوشه هایی از صبر و دلاوری جانبازان شیمیایی آشنا کند.

«از آسمان» کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد که جمعه 25 تیرماه ساعت 16:55 از شبکۀ دو سیما به روی آنتن می رود و بازپخش آن پنجشنبه 31 تیرماه ساعت 6:50 خواهد بود.

گالری

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 20:49

«دل افروزان» با نگاهی تصویری به محتوای غنی آثار هنرمندان موسیقی ایرانی طراحی و تولید شده است. این برنامه شامل بخشی به نام یادی از بنیان‌گذاران فاخر موسیقی...

موضوع:

«دل افروزان» با نگاهی تصویری به محتوای غنی آثار هنرمندان موسیقی ایرانی طراحی و تولید شده است. این برنامه شامل بخشی به نام یادی از بنیان‌گذاران فاخر موسیقی است که در آن به معرفی استادان ماندگار دراین زمینه می پردازد. بخش اصلی این برنامه نیز به پخش آوازها و تصنیف های سنتی ایرانی اختصاص دارد.

تلاش در جهت تمرکز بر فرهنگ و موسیقی اصیل ایرانی و شناخت تولید کنندگان آثار فاخر و معرفی آنها به جامعه در قالب یک برنامه جذاب تلویزیونی  از اهداف تولید برنامه «دل افروزان» ذکر شده است. بر این اساس رشد و ارتقای موسیقی سنتی، اغنای روانی مخاطبین برنامه، حمایت از هنرمندان فعال در عرصه موسیقی ایرانی و توجه به نیاز مخاطبان و علاقمندان آثار اصیل موسیقایی از جمله رویکردهای این برنامه تلویزیونی است.

 

عوامل:

تهیه کننده: مرتضی مومنی

گوینده: ژاله صادقیان

 

گروه برنامه ساز:

نهادهای اجتماعی

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 2:02

«غیر محرمانه»؛ تنها مناظره اجتماعی تلویزیون که هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 21 به روی آنتن شبکه دو می رود، پس از وقفه ای یک ماهه که به مناسبت ماه رمضان در روند پخش این برنامه اتفاق افتاد، شروع دوباره خود را از پنجشنبه 24 تیرماه آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، یکی از تغییرات رخ داده در سری جدید «غیر محرمانه: اعلام موضوعات قبل از ضبط استودیویی است که طی آن از بینندگان و مخاطبان برنامه خواسته می شود تا سوالات، نحوه نزدیک شدن به مباحث و زوایای پرداختن به هر موضوع را به سمع و نظر سازندگان برنامه برسانند.

این برنامه که تمام سعی خود را بر پرهیز از تولید برنامه های جنجالی یا گفت و گوهایی با هدف گیری های سیاست زده و صرفا به جهت جلب توجه داشته، تا کنون موضوعات مختلفی چون بررسی وضعیت صنعت خودروسازی، گردشگری در ایران؛ فرصت ها و تهدیدها، نگاهی به وضعیت بنزین و آلودگی هوا، جریانات مد و پوشاک در ایران، تعاملات ارباب رجوع و کارگزار، فرهنگ کار جمعی در ایران، روشن کردن چندسویه واقعیت ترافیک، بنیان های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای عملیاتی شدن آن، ناشکیبایی و دلایل افزایش آن، حمایت از تولید ملی چرا و چگونه؟ آسیب شناسی نظام آموزشی کودکان استثنایی و ... را  مورد بحث و تبادل نظر قرار داده است. 

اما موضوع اولین برنامه غیر محرمانه پس از ماه مبارک رمضان با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و تعطیلی مدارس به «اوقات  فراغت» اختصاص دارد. بر این اساس اتاق فکر این برنامه که پنجشنبه 24 تیرماه ساعت 21 پخش می شود را  بهمن بهمنی روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، رضا صابری، مردم شناس و عضو هییات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، محمدرضا کریمی صارمی مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمود احمدی افزادی؛ مجری _ کارشناس و  نرگس سادات اصفا؛ پژوهشگر این برنامه تشکیل می دهند.
در اتاق فکر برنامه ابتدا به تعاریف مختلف از اوقات فراغت پرداخته شده و انواع نگاه های فردی و اجتماعی موجود در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد.   

این مساله که اوقات فراغت یک پدیده ی فصلی و مرتبط به تعطیلات نیست، همچنین تنها متعلق به جوانان نبوده و همه نیازمند اواقات فراغتند، یکی از محورهای این برنامه است. همچنین ایجاد آرامش و تمدد اعصاب (اگرچه ممکن است با خستگی جسمی همراه باشد مثل ورزش کردن) و کشف استعداد ها به عنوان ارمغان های استفاده صحیح از اوقات فراغت شناخته شدند.

مهمانان مناظره اصلی غیرمحرمانه که جمعه 25 تیرماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می شود را سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس،  هومن رازدار مدیر عامل انجمن اوقات فراغت ایران و  محسن طلایی مدیر کل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر کمیسیون فراغت جوانان تشکیل می دهند.

فقدان برنامه ریزی صحیح و نظام اجرایی قابل اتکا در زمینه اوقات فراغت، توجه نکردن به تفاوت های فردی برای برنامه ریزی ، مساوی نبودن تفریح و سرگرمی با اوقات فراغت، توجه به زمان های فراغت در طول سال، نگاه به این مساله به عنوان یک پدیده ملی و فردی، بحث اقتصادی و پرداخت هزینه توسط خانواده ها برای پر کردن این ایام و توجه به مسئولیت سازمان هایی چون شهرداری ، وزارت ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... در این زمینه از جمله مباحثی بود که در این برنامه مطرح شد.

گفتنی است مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه امور اجتماعی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 15:20 و دوشنبه ساعت 13:15 خواهد بود.

گالری

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 2:02

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 22:19

برنامه « کمی دور، کمی نزدیک» عنوان یک مستند نمایشی است که با بهره گیری از نظرات کارشناسی و روایت یک مجموعه داستانی، معضل سوءمصرف مواد مخدر و ...

موضوع:

برنامه « کمی دور، کمی نزدیک» عنوان یک مستند نمایشی است که با بهره گیری از نظرات کارشناسی و روایت یک مجموعه داستانی، معضل سوءمصرف مواد مخدر و پیشگیری و مبارزه با آن را واکاوی می کند. این برنامه با ساختاری ترکیبی، "اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر" را در دستور کار دارد. پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر علی الخصوص مواد صنعتی و پرداختن به نقش افراد جامعه در مبارزه با اعتیاد با توجه به همه گیر شدن آن، از جمله رویکردهای برنامه «کمی دور، کمی نزدیک» ذکر شده است.

این برنامه برای رسیدن به اهداف مطرح شده، قطعاتی نمایشی را تدارک دیده که به صورت دنباله دار در هر قسمت از برنامه به مخاطبان ارائه می شود. بخش دوم این برنامه از روانشناسان مرتبطی بهره می برد که به تحلیل مسائل طرح شده و ارتباط موضوعاتی چون سهیم بودن همه افراد جامعه در مبارزه با اعتیاد، یادگیری مهارت های زندگی، فرزندپروری و ...  برای پیشگیری از ابتلا به این معضل خانمانسوز می پردازند.

 

عوامل:

تهیه کننده: آرزو ابوحمزه

کارگردانان: مسعود عسگری، فرشاد ارج

نویسندگان: داریوش رعیت، محمد نداف

مدیر تصویربرداری: مصطفی کشفی

تدوین: حسین باقری

مدیرتولید: هادی ژورک

طراح گریم: بابک شعاعی

طراح صحنه و لباس: امیر بنایی

تصویربرداران: سامان عمار فطرت، سعید ستوده، مصطفی عبدی

خواننده: مجتبی کبیری

بازیگران: مهدی صبایی، سمانه پاکدل، سهند جاهد، مینا دلشاد، رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، داریوش سلیمی، افشین نخعی، بهراد خرازی، فرهاد بشارتی، مرتضی کاظمی، مریم خدارحمی، هما خاکپاش، حبیب ثامینه، علی ابوالحسنی

 

 

گروه برنامه ساز:

گروه خانواده و فرهنگ

 

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 22:19

«قصه های پهلوان» داستان پسربچه ای به نام یاسین است که به همراه والدین خود زندگی می کند. او با استفاده از هوش و ذکاوتش تلاش می کند تا...

موضوع:

«قصه های پهلوان» داستان پسربچه ای به نام یاسین است که به همراه والدین خود زندگی می کند. او با استفاده از هوش و ذکاوتش تلاش می کند تا مشکلات خود و خانواده اش را با راه حل های کودکانه حل کند. در هر قسمت از مجموعه «قصه های پهلوان» رفتارهای اجتماعی و خانوادگی مانند دوستی، صله رحم و ... آموزش داده می شود.

 

عوامل:

تهیه کننده و کارگردان: سعید حران اف

نویسنده: سودابه بیضایی

 فیلمبرداری: حسن سلطانی

مدیر تولید: مهدی مجلل

بازیگران: یاسین اسدی، سعید حران اف، بهمن پارساآرا، سعید کمالی، مینا دلشاد، الهه شاه حسینی، مهسا نظری، شهناز اعلامی، مریم بنایی، امیرمحمد ابراهیمی، نوش آفرین جمال لو، پوریا رضایی، حسین ابطحی، محمدرضا رضایی و مانی قربانی جم. 

 

گروه برنامه ساز:

گروه کودک و نوجوان

 

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 22 تير 1395 ساعت: 22:19

آلبوم سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

دانلود ها

/

عکس

/

1395/4/21 |

16:13 |

شناسه خبر: 31281

گالری
لینک کانال تلگرام در صفحه جزئیات خبر

- - , .
.

تی وی دون 2...
ما را در سایت تی وی دون 2 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tv2oon بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 23:28